FANDOM

Susan DelfinoSusan
Płeć Kobieta
Wiek 37–38 (sezon 1)
38–39 (sezon 2)
40 (sezon 3)
40–41 (sezon 4)
46–47 (sezon 5)
47–48 (sezon 6)
48–49 (sezon 7)
49–50 (sezon 8)
Rodzina Sophie Bremmer (matka)
Morty Flickman (ojczym)
Addison Prudy (ojciec)
Karl Mayer (były mąż)
Mike Delfino (mąż)
Julie Mayer (córka)
Maynard James Delfino (syn)
Potomstwo {{{potomstwo}}}
Odtwórca Teri Hatcher
Debiut Pilot
Pożegnanie Finishing the Hat

Susan Delfino - fikcyjna postać z serialu Gotowe na wszystko. Postać występuje we wszystkich (180) odcinkach serialu.

Charakterystyka

Susan Mayer jest znana ze swoich gaf, oraz różnych nietypowych sytuacji, co czyni ją najbardziej kruchą ze wszystkich gospodyń. Jest uważana za najmilszą osobę, oraz najbardziej uroczą.

Sezon 1

Rozwódka, samotnie opiekująca się córką Julie, próbuje poderwać nowego mieszkańca Wisteria Lane, hydraulika Mike'a Delfino który jednak, jak okazuje się w kolejnych odcinkach, przybył do Fairview zupełnie w innym celu. Konkurentką Susan o względy przystojnego sąsiada jest drapieżna agentka nieruchomości Edie Britt. Susan rozgryza tajemnicę Mike i cel z jakim przybył na Wisteria Lane. Następnie, zaręcza sie z nim. W międzyczasie flirtuje z Karlem, który rozwiódł się z inną żoną. Jednak Susan odrzuca względy byłego męża i chce zostać z Mike'm.

Sezon 2

Po burzliwych przejściach Susan rozstaje się z Mike'em, ale jej przygoda z mężczyznami się nie kończy. Po jednej z nieudanych randek poznaje miłego lekarza - młodszego od niej dr. Rona, który zakochuje się w niej, niestety Susan nie może zapomnieć o Mike'u. W dojściu do szczęścia przeszkadza jej też jej były mąż - Karl Mayer.

Sezon 3

Mike jest w śpiączce od 6 miesięcy. W trzecim sezonie zaczyna spotykać się z Anglikiem - Ian'em Hainsworth, który ma żonę w śpiączce. Odkrywszy jednak, że kocha tylko Mike'a, rzuca Ian'a i zostaje żoną Mike'a.

Sezon 4

Susan zachodzi w ciążę. Pod koniec sezonu rodzi się synek jej i Mike'a Meynard James Delfino

Sezon 5

Pewnego wieczoru Susan postanawia zabrać swojego męża do restauracji z okazji ich rocznicy ślubu. W drodzę dochodzi jednak do wypadku samochowego w którym giną pasażerowie drugiego auta biorącego udział w kolizji ( Laila i Paige Dash). Susan nie potrafi uporać się z gnębiącymi ją wyrzutami sumienia, w efekcie których Susan i Mike rozwodzą się. Susan nawiązuje romans ze swoim malarzem Jacksonem Bradockiem, a Mike z Katherine. W tym czasie na Wisteria Lane pojawia się Dave Williams, mąż zmarłej w wypadku Laili pałający zemstą. Na końcu sezonu Dave pod pretekstem wycieczki porywa Susan i M.J'a, a Mike rusza im na pomoc. Męzczyzna powoduje drugi wypadek w którym bierze udział on i Mike. W ostatniej scenie Mike i Susan się całują.

Pięcioletni przeskok

Sezon 6

Sezon 7

Sezon 8

Ciekawostki

  • Teri Hatcher "pokonała" w wyścigu o rolę Susan takie aktorki jak Mary Louise Parker, Michelle Rodriguez, Heather Locklear czy Calista Flockhart.
    • Courtney Cox była wówczas w ciąży.
    • Locklear grała wówczas w LAX.
  • Rola Susan była specjalnie napisana dla Mary Louise Parker, ta jednak ją odrzuciła.
  • Początkowo jej bohaterka, którą gra Teri, miała mieć na nazwisko Meyer.